• Ελληνικα
  • English
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

  • Το Πρόγραμμα
    • Στόχοι
    • Ιστορικό
    • Τίτλος Σπουδών
    • Όργανα Διοίκησης
    • Πολιτική ποιότητας
  • Προσωπικό
    • Διδακτικό Προσωπικό
    • Διδάσκοντες/ουσες παλαιότερων ετών
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Σπουδές
    • Δομή του Προγράμματος
    • Διάρθρωση του Προγράμματος Φοίτησης
    • Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
    • Κανονισμός & Υποχρεώσεις Φοίτησης
    • Ακαδημαϊκός Σύμβουλος
    • Σπουδαστήριο
    • Μαθήματα
    • Οδηγός Σπουδών
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
    • Παράρτημα Διπλώματος
    • Διαχείριση Παραπόνων
  • Έρευνα
    • Δεοντολογία Έρευνας
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • CoE Pilot Project: Addressing Violence in schools through EDC/HRE
    • Democratic School Governance for Inclusion: A Whole Community Approach
    • Φυσιογνωμία, εκπαιδευτική & επαγγελματική πορεία αποφοίτων ΠΜΣ
  • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία

«Τα σχολεία θέλουνε άνοιγμα το απόγευμα για να είναι σχολεία»: Διδάσκοντας Ελληνικά σε γονείς και μέλη της κοινότητας σε ένα δημόσιο σχολείο στην Αθήνα

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική / Διπλωματικές Εργασίες / «Τα σχολεία θέλουνε άνοιγμα το απόγευμα για να είναι σχολεία»: Διδάσκοντας Ελληνικά σε γονείς και μέλη της κοινότητας σε ένα δημόσιο σχολείο στην Αθήνα

«Τα σχολεία θέλουνε άνοιγμα το απόγευμα για να είναι σχολεία»: Διδάσκοντας Ελληνικά σε γονείς και μέλη της κοινότητας σε ένα δημόσιο σχολείο στην Αθήνα

15/12/2021Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2021 / Μαρίνα ΜΠΟΥΡΤΟΥΛΗ
Η παρούσα εργασία, αξιοποιώντας τη μέθοδο των ποιοτικών συνεντεύξεων, διερευνά τους τρόπους με τους οποίους εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχεδιάζουν και υλοποιούν μαθήματα ελληνικών σε ενήλικες μετανάστες γονείς και μέλη της κοινότητας σε ένα δημόσιο σχολείο στην Αθήνα. Δύο από τους/τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην έρευνα είναι μόνιμα διορισμένοι/ες εκπαιδευτικοί στο συγκεκριμένο σχολείο και δύο άλλες είναι συνταξιούχοι. Πιο συγκεκριμένα, διερευνώνται οι στόχοι που οι εκπαιδευτικοί θέτουν, οι παιδαγωγικές πρακτικές που υιοθετούν καθώς και το περιεχόμενο των μαθημάτων. Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει πως ο ρόλος των εκπαιδευτικών ως δασκάλων του πρωινού προγράμματος και παράλληλα των μαθημάτων ελληνικών σε ενήλικες, είναι καταλυτικός για τη συγκρότηση της στοχοθεσίας των μαθημάτων, στην οποία κεντρικό ρόλο έχει η επικοινωνία με τους γονείς και η δημιουργία ενός οικείου τόπου συνύπαρξης με το πρωινό, τυπικό πρόγραμμα . Οι παιδαγωγικές πρακτικές και η επιλογή του περιεχομένου αντανακλούν τη στοχοθεσία και εστιάζουν στην ένταξη των αναγκών και εμπειριών των μαθητών/τριών, όπως αυτές προκύπτουν από μια δυναμική διαδικασία συνδιαλλαγής μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, μαθητριών. Οι στόχοι και οι πρακτικές προκύπτουν από μια κοινή αντίληψη των εκπαιδευτικών η οποία φαίνεται να διατρέχει τις αντιλήψεις τους για τη λειτουργία του σχολείου ευρύτερα.
Ετικέτες: Διαπολιτισμική Eκπαίδευση, Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερη γλώσσα, Εκπαίδευση ενηλίκων
Share in social networks

Αναζητηση

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Προσφατες Ανακοινωσεις

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
04/05/2025
ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ ΣΤΕΦΑΝΗ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ ΣΤΕΦΑΝΗ
26/03/2025
Κύκλος ανοιχτών σεμιναρίων: Ομιλία Βασίλη Σωτηρόπουλου
Κύκλος ανοιχτών σεμιναρίων: Ομιλία Βασίλη Σωτηρόπουλου
20/02/2025

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Ετικετες

Ανθρώπινα Δικαιώματα γλώσσα εθνική ταυτότητα εκπαίδευση εκπαιδευτικοί μετανάστευση πολιτισμικό κεφάλαιο προσχολική εκπαίδευση σχολικά εγχειρίδια τριτοβάθμια φύλο

Επικοινωνια

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΠΜΣ "Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα"

Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ:
Ελένη Σωτηρίου

Μαρασλή 4, Τ.Κ. 106 76, Αθήνα

Ισόγειο

Τηλ: 210-368 9312

E-Mail: pmsteapi@gmail.com


Γραμματεία ΤΕΑΠΗ Μαρασλή 4, Τ.Κ. 106 76, Ισόγειο.

Τηλ: 210-368 9312

Copyright © 2025 - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Created by Sheismartha Studios