• Ελληνικα
  • English
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

  • Το Πρόγραμμα
    • Στόχοι
    • Ιστορικό
    • Τίτλος Σπουδών
    • Όργανα Διοίκησης
    • Πολιτική ποιότητας
  • Προσωπικό
    • Διδακτικό Προσωπικό
    • Διδάσκοντες/ουσες παλαιότερων ετών
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Σπουδές
    • Δομή του Προγράμματος
    • Διάρθρωση του Προγράμματος Φοίτησης
    • Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
    • Κανονισμός & Υποχρεώσεις Φοίτησης
    • Ακαδημαϊκός Σύμβουλος
    • Σπουδαστήριο
    • Μαθήματα
    • Οδηγός Σπουδών
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
    • Παράρτημα Διπλώματος
    • Διαχείριση Παραπόνων
  • Έρευνα
    • Δεοντολογία Έρευνας
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • CoE Pilot Project: Addressing Violence in schools through EDC/HRE
    • Democratic School Governance for Inclusion: A Whole Community Approach
    • Φυσιογνωμία, εκπαιδευτική & επαγγελματική πορεία αποφοίτων ΠΜΣ
  • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία

Διπλωματικές Εργασίες

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική / Διπλωματικές Εργασίες / Page 18

Η ενότητα βρίσκεται υπό κατασκευή και δεν είναι πλήρης.


Αναζήτηση Διπλωματικών Εργασιών

Οικογενειακές Εκπαιδευτικές Πρακτικές και Κοινωνικές Στρατηγικές: Η Επιλογή του Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου

07/09/2016Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2015 / Αικατερίνη ΚΑΤΣΙΟΥΛΗ

    Οι εκπαιδευτικές πρακτικές οικογενειών διαφορετικών κοινωνικών στρωμάτων αποτελούν αντικείμενο διερεύνησης στο πλαίσιο της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη…

Περισσότερα

Ποιοτικές αλλαγές στον εθελοντισμό. Η περίπτωση των εθελοντών της Μ.Κ.Ο. «Χαρούμενα Παιδιά- Χαρούμενα Νιάτα»

07/09/2016Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2015 / Αγγελική Φαίδρα ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Η εννοιολόγηση της ιδιότητας του πολίτη στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών και στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στις υποχρεωτικές βαθμίδες εκπαίδευσης

07/09/2016Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2014 / Τζίνα ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

Διασφάλιση της ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Τα πανεπιστήμια από την αρχαία αγορά στις σύγχρονες αγορές

07/09/2016Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2014 / Παρθενόπη ΒΑΡΥΤΙΜΙΔΟΥ

    Ενόψει του επαναπροσδιορισμού της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση, η εργασία αυτή σκοπό έχει να εξετάσει τον ορισμό της ποιότητας των πανεπιστημίων στο προηγούμενο…

Περισσότερα

Φύλα και σχέσεις εξουσίας στην αυτοβιογραφία

07/09/2016Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2014 / Παναγιώτα ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ

    Αυτή η εργασία, βασισμένη σε τέσσερις αυτοβιογραφίες διεμφυλικών (τρανς) γυναικών από την Ελλάδα, επιχειρεί να διερευνήσει τις σχέσεις του φύλου ως πολιτισμικής κατηγορίας…

Περισσότερα

Η ηγεμονική αρρενωπότητα και η εμφατική θηλυκότητα στο σχολείο: Η επιρροή τους στη σχολική επίδοση των μαθητών και μαθητριών

07/09/2016Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2014 / Ουρανία-Μαρία ΦΟΥΤΟΥΛΑΚΗ

Παιδαγωγικοί κώδικες και σχολικές πρακτικές: η περίπτωση των αποκλεισμών στον λόγο των παιδιών

07/09/2016Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2014 / Μίννη ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΡΡΑ

    Με αφορμή τους τρόπους διαχείρισης θεμάτων αποκλεισμού στο σχολείο από την πλευρά των μαθητών καθώς και του βαθμού ταύτισης ή απόκλισης του λόγου…

Περισσότερα

Η διαμόρφωση της εθνικής και θρησκευτικής ταυτότητας στο νηπιαγωγείο: αντιλήψεις και διδακτικές πρακτικές νηπιαγωγών με αφορμή τη γιορτή της 25ης Μαρτίου.

07/09/2016Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2014 / Μαρία-Ελένη ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ

Πορείες επιτυχίας: Μετανάστριες β γενιάς στην Ελλάδα και η σχέση τους με την εκπαίδευση

07/09/2016Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2014 / Μαρία ΚΟΥΜΙΑΝΑΚΗ

Πρακτικές και αντιλήψεις για την εκπαίδευση μεταναστών μαθητών στον λόγο εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης

07/09/2016Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2014 / Μαρία ΔΡΟΣΟΥ

  • Prev.
  • 1
  • 2
  • …
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • …
  • 36
  • 37
  • Next

Αναζητηση

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Προσφατες Ανακοινωσεις

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ/ΟΥΣΩΝ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025 Copy
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ/ΟΥΣΩΝ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025 Copy
16/09/2025
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ/ΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΠΜΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ» ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2025-2026
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ/ΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΠΜΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ» ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2025-2026
16/09/2025
Ανακοίνωση για τη διαδικασία των συνεντεύξεων για το ΠΜΣ «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» 15 Σεπτεμβρίου 2025
Ανακοίνωση για τη διαδικασία των συνεντεύξεων για το ΠΜΣ «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» 15 Σεπτεμβρίου 2025
04/09/2025

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Ετικετες

Ανθρώπινα Δικαιώματα γλώσσα εθνική ταυτότητα εκπαίδευση εκπαιδευτικοί μετανάστευση πολιτισμικό κεφάλαιο προσχολική εκπαίδευση σχολικά εγχειρίδια τριτοβάθμια φύλο

Επικοινωνια

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΠΜΣ "Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα"

Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ:
Ελένη Σωτηρίου

Μαρασλή 4, Τ.Κ. 106 76, Αθήνα

Ισόγειο

Τηλ: 210-368 9312

E-Mail: pmsteapi@gmail.com


Γραμματεία ΤΕΑΠΗ Μαρασλή 4, Τ.Κ. 106 76, Ισόγειο.

Τηλ: 210-368 9312

Copyright © 2025 - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Created by Sheismartha Studios