• Ελληνικα
  • English
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

  • Το Πρόγραμμα
    • Στόχοι
    • Ιστορικό
    • Τίτλος Σπουδών
    • Όργανα Διοίκησης
    • Πολιτική ποιότητας
  • Προσωπικό
    • Διδακτικό Προσωπικό
    • Διδάσκοντες/ουσες παλαιότερων ετών
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Σπουδές
    • Δομή του Προγράμματος
    • Διάρθρωση του Προγράμματος Φοίτησης
    • Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
    • Κανονισμός & Υποχρεώσεις Φοίτησης
    • Ακαδημαϊκός Σύμβουλος
    • Σπουδαστήριο
    • Μαθήματα
    • Οδηγός Σπουδών
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
    • Παράρτημα Διπλώματος
    • Διαχείριση Παραπόνων
  • Έρευνα
    • Δεοντολογία Έρευνας
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • CoE Pilot Project: Addressing Violence in schools through EDC/HRE
    • Democratic School Governance for Inclusion: A Whole Community Approach
    • Φυσιογνωμία, εκπαιδευτική & επαγγελματική πορεία αποφοίτων ΠΜΣ
  • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία

Η κατηγοριοποίηση γονέων και μαθητών και η σχέση σχολείου- οικογένειας στον λόγο των εκπαιδευτικών σε Δημοτικά σχολεία της Δυτικής Αττικής

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική / Διπλωματικές Εργασίες / Η κατηγοριοποίηση γονέων και μαθητών και η σχέση σχολείου- οικογένειας στον λόγο των εκπαιδευτικών σε Δημοτικά σχολεία της Δυτικής Αττικής

Η κατηγοριοποίηση γονέων και μαθητών και η σχέση σχολείου- οικογένειας στον λόγο των εκπαιδευτικών σε Δημοτικά σχολεία της Δυτικής Αττικής

12/07/2017Posted by Γιούλη Παπαδάκου
2017 / Αλεξάνδρα ΜΑΚΡΗ

 

 

Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Η κατηγοριοποίηση γονέων και μαθητών και η σχέση σχολείου- οικογένειας στο λόγο των εκπαιδευτικών σε Δημοτικά Σχολεία της Δυτικής Αττικής» εκπονήθηκε στο πλαίσιο του ΠΜΣ «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η έρευνα αξιοποιώντας τη θεωρία του Πιερ Μπουρντιέ για το πολιτισμικό κεφάλαιο και τη μέθοδο της Ανάλυσης Κατηγορικής Υπαγωγής (ΑΚΥ) προσεγγίζει μέσα από ημιδομημένες συνεντεύξεις τον λόγο εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν σε δημόσια Δημοτικά σχολεία της Δυτικής Αττικής. Σκοπός μας είναι να αναδείξουμε πώς παράγονται μέσα στο λόγο τους κατηγοριοποιήσεις που αφορούν τη σχέση των δασκάλων με τους γονείς και τους μαθητές. Συμπεραίνουμε πως οι κατηγοριοποιήσεις αυτές συνδέονται με προεννοήσεις των δασκάλων που σχετίζονται με τον τρόπο που προσλαμβάνουν το πολιτισμικό κεφάλαιο. Αναδεικνύονται κατηγοριοποιήσεις που αφορούν τον «ιδανικό» γονέα, τον «ιδανικό» μαθητή, την εθνικότητα, το φύλο, την πρόσληψη του πολιτισμικού κεφαλαίου, τη γονική εμπλοκή και τέλος την ίδια την Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης ως εργαλείο αναστοχασμού. Ταυτόχρονα, προτείνονται τρόποι ενίσχυσης του αναστοχασμού σχετικά με αυτές τις κατηγοριοποιήσεις.

Ετικέτες: Ανάλυση Κατηγορικής Υπαγωγής, κατηγοριοποιήσεις, Πιερ Μπουρντιέ, πολιτισμικό κεφάλαιο
Share in social networks

Αναζητηση

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Προσφατες Ανακοινωσεις

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
04/05/2025
ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ ΣΤΕΦΑΝΗ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ ΣΤΕΦΑΝΗ
26/03/2025
Κύκλος ανοιχτών σεμιναρίων: Ομιλία Βασίλη Σωτηρόπουλου
Κύκλος ανοιχτών σεμιναρίων: Ομιλία Βασίλη Σωτηρόπουλου
20/02/2025

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Ετικετες

Ανθρώπινα Δικαιώματα γλώσσα εθνική ταυτότητα εκπαίδευση εκπαιδευτικοί μετανάστευση πολιτισμικό κεφάλαιο προσχολική εκπαίδευση σχολικά εγχειρίδια τριτοβάθμια φύλο

Επικοινωνια

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΠΜΣ "Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα"

Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ:
Ελένη Σωτηρίου

Μαρασλή 4, Τ.Κ. 106 76, Αθήνα

Ισόγειο

Τηλ: 210-368 9312

E-Mail: pmsteapi@gmail.com


Γραμματεία ΤΕΑΠΗ Μαρασλή 4, Τ.Κ. 106 76, Ισόγειο.

Τηλ: 210-368 9312

Copyright © 2025 - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Created by Sheismartha Studios