• Ελληνικα
  • English
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

  • Το Πρόγραμμα
    • Στόχοι
    • Ιστορικό
    • Τίτλοι Σπουδών
    • Όργανα Διοίκησης
    • Πολιτική ποιότητας
  • Προσωπικό
    • Διδακτικό Προσωπικό
    • Διδάσκοντες/ουσες παλαιότερων ετών
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Σπουδές
    • Δομή του Προγράμματος
    • Διάρθρωση του Προγράμματος Φοίτησης
    • Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
    • Κανονισμός & Υποχρεώσεις Φοίτησης
    • Ακαδημαϊκός Σύμβουλος
    • Σπουδαστήριο
    • Μαθήματα
    • Οδηγός Σπουδών
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2022-2023
    • Παράρτημα Διπλώματος
  • Έρευνα
    • Δεοντολογία Έρευνας
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • CoE Pilot Project: Addressing Violence in schools through EDC/HRE
    • Democratic School Governance for Inclusion: A Whole Community Approach
    • Φυσιογνωμία, εκπαιδευτική & επαγγελματική πορεία αποφοίτων ΠΜΣ
  • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία

Επαγγελματικές ταυτότητες των ανδρών νηπιαγωγών : Αρρενωπότητες και στιγματισμός.

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική / Διπλωματικές Εργασίες / Επαγγελματικές ταυτότητες των ανδρών νηπιαγωγών : Αρρενωπότητες και στιγματισμός.

Επαγγελματικές ταυτότητες των ανδρών νηπιαγωγών : Αρρενωπότητες και στιγματισμός.

22/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2018 / Μαρίνος ΧΟΥΝΤΑΛΑΣ

Στην παρούσα εργασία γίνεται μια απόπειρα να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των ανδρών νηπιαγωγών για την πρόσληψη της έμφυλης ταυτότητας στο νηπιαγωγείο. Η παρουσία τους σε αυτό ως εξαίρεση προκαλεί το στιγματισμό τους και αμφισβητεί τα κυρίαρχα κανονιστικά πρότυπα της αρρενωπότητας. Ταυτόχρονα ανασημασιοδοτεί τις τρέχουσες απόψεις για το ρόλο των ανδρών στη φροντίδα και την αγωγή των μικρών παιδιών, προκαλώντας ρωγμές στις πατριαρχικές δομές της ελληνικής κοινωνίας. Η παρούσα έρευνα διεξήχθη σε δέκα άνδρες νηπιαγωγούς της Αττικής και αναδεικνύει την προβληματική «φύση» και «εμμονή» των διπολικών έμφυλων επιτελέσεων, το στιγματισμό των ανδρών που δεν επιτελούν με διανοητό τρόπο την αρρενωπότητά τους, ενώ παράλληλα αποτυπώνει τις συνθήκες συμπερίληψης νέων εκφορών αρρενωπότητας που δημιουργούν το μοντέλο του πατέρα-νηπιαγωγού.

Ετικέτες: Άνδρες νηπιαγωγοί, αρρενωπότητες, στίγμα, φύλο
Share in social networks

Αναζητηση

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2022-2023
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Προσφατες Ανακοινωσεις

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024
03/03/2023
7504
08/02/2023
Προκήρυξη υποτροφίας ΠΜΣ 2022-2023
Προκήρυξη υποτροφίας ΠΜΣ 2022-2023
20/01/2023

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2022-2023
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Ετικετες

αναλυτικά προγράμματα γλώσσα εθνικές μειονότητες εθνική ταυτότητα εκπαιδευτική πολιτική θρησκεία μετανάστευση προσχολική εκπαίδευση σχολικά εγχειρίδια τριτοβάθμια φύλο

Επικοινωνια

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κοινό ΠΜΣ "Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα"

Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ:
Μαρία Ντελίκου

Σταδίου 5, Τ.Κ. 105 62, Αθήνα

7ος όροφος, γραφ. 719.

Τηλ: 210-368 9312

E-Mail: pmsteapi@gmail.com


Γραμματεία ΤΕΑΠΗ Ναυαρίνου 13Α, Τ.Κ. 106 80, Ισόγειο.

Τηλ: 210-368 8040

Copyright © 2023 - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Created by Sheismartha Studios