• Ελληνικα
  • English
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

  • Το Πρόγραμμα
    • Στόχοι
    • Ιστορικό
    • Τίτλοι Σπουδών
    • Όργανα Διοίκησης
    • Πολιτική ποιότητας
  • Προσωπικό
    • Διδακτικό Προσωπικό
    • Διδάσκοντες/ουσες παλαιότερων ετών
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Σπουδές
    • Δομή του Προγράμματος
    • Διάρθρωση του Προγράμματος Φοίτησης
    • Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
    • Κανονισμός & Υποχρεώσεις Φοίτησης
    • Ακαδημαϊκός Σύμβουλος
    • Σπουδαστήριο
    • Μαθήματα
    • Οδηγός Σπουδών
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2022-2023
    • Παράρτημα Διπλώματος
  • Έρευνα
    • Δεοντολογία Έρευνας
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • CoE Pilot Project: Addressing Violence in schools through EDC/HRE
    • Democratic School Governance for Inclusion: A Whole Community Approach
    • Φυσιογνωμία, εκπαιδευτική & επαγγελματική πορεία αποφοίτων ΠΜΣ
  • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία

Το παιδί ως μέλος της κοινωνίας των πολιτών. Η περίπτωση μιας σχολικής κοινότητας

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική / Διπλωματικές Εργασίες / Το παιδί ως μέλος της κοινωνίας των πολιτών. Η περίπτωση μιας σχολικής κοινότητας

Το παιδί ως μέλος της κοινωνίας των πολιτών. Η περίπτωση μιας σχολικής κοινότητας

03/02/2020Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2020 / Σωτηρία ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μικρής κλίμακας ποιοτική έρευνα, η οποία, λαμβάνοντας υπόψη τα συμμετοχικά δικαιώματα του παιδιού όπως προσδιορίζονται από τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού του Ο.Η.Ε., επιχειρεί να διερευνήσει τη συμμετοχή των παιδιών στην κοινωνία των πολιτών, και συγκεκριμένα στην σχολική κοινότητα, βασικά μέλη της οποίας είναι οι μαθητές/-τριες, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς. Με βάση τις ημιδομημένες ατομικές συνεντεύξεις των μαθητών/-τριών, των εκπαιδευτικών και των γονέων εξετάζονται οι αντιλήψεις τους για την πολιτειότητα του παιδιού και για την πολιτική και κοινωνική συμμετοχή του στη σχολική κοινότητα. Τέλος, γίνεται μια απόπειρα να κατανοηθεί η σχέση της σχολικής διακυβέρνησης και της διαπραγμάτευσης της θέσης και της συμμετοχής των παιδιών στη σχολική κοινότητα.

Ετικέτες: διαπραγμάτευση, κοινωνία των πολιτών, παιδί, πολιτειότητα, συμμετοχικά δικαιώματα, συμμετοχική δημοκρατία, σχολική διακυβέρνηση, σχολική κοινότητα
Share in social networks

Αναζητηση

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2022-2023
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Προσφατες Ανακοινωσεις

Προκήρυξη υποτροφίας ΠΜΣ 2022-2023
Προκήρυξη υποτροφίας ΠΜΣ 2022-2023
20/01/2023
ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΜΣ
ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΜΣ
18/01/2023
Πολιτική ποιότητας
Πολιτική ποιότητας
21/12/2022

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2022-2023
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Ετικετες

αναλυτικά προγράμματα γλώσσα εθνικές μειονότητες εθνική ταυτότητα εκπαιδευτική πολιτική θρησκεία μετανάστευση προσχολική εκπαίδευση σχολικά εγχειρίδια τριτοβάθμια φύλο

Επικοινωνια

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κοινό ΠΜΣ "Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα"

Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ:
Μαρία Ντελίκου

Σταδίου 5, Τ.Κ. 105 62, Αθήνα

7ος όροφος, γραφ. 719.

Τηλ: 210-368 9312

E-Mail: pmsteapi@gmail.com


Γραμματεία ΤΕΑΠΗ Ναυαρίνου 13Α, Τ.Κ. 106 80, Ισόγειο.

Τηλ: 210-368 8040

Copyright © 2023 - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Created by Sheismartha Studios