• Ελληνικα
  • English
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

  • Το Πρόγραμμα
    • Στόχοι
    • Ιστορικό
    • Τίτλοι Σπουδών
    • Όργανα Διοίκησης
  • Προσωπικό
    • Διδακτικό Προσωπικό
    • Διδάσκοντες/ουσες παλαιότερων ετών
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Σπουδές
    • Δομή του Προγράμματος
    • Διάρθρωση του Προγράμματος Φοίτησης
    • Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
    • Κανονισμός & Υποχρεώσεις Φοίτησης
    • Σύμβουλος Καθηγητής
    • Σπουδαστήριο
    • Μαθήματα
    • Οδηγός Σπουδών
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2021-2022
    • Παράρτημα Διπλώματος
  • Έρευνα
    • Δεοντολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • CoE Pilot Project: Addressing Violence in schools through EDC/HRE
    • Democratic School Governance for Inclusion: A Whole Community Approach
    • Φυσιογνωμία, εκπαιδευτική & επαγγελματική πορεία αποφοίτων ΠΜΣ
  • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία

Κριτικός γραμματισμός και χιούμορ: Μια εφαρμογή στην Στ’ δημοτικού

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική / Διπλωματικές Εργασίες / Κριτικός γραμματισμός και χιούμορ: Μια εφαρμογή στην Στ’ δημοτικού

Κριτικός γραμματισμός και χιούμορ: Μια εφαρμογή στην Στ’ δημοτικού

15/12/2021Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2020 / Αναστασία ΡΗΓΑ
Σκοποί της διπλωματικής μου εργασίας είναι:
• η διερεύνηση του γλωσσικού χιούμορ των μαθητών/τριών στο πλαίσιο της τάξης, των χρήσεων και των λειτουργιών του
• η προσέγγισή του ως γλωσσικού φαινομένου
• η πρόταση ένταξής του στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας.
Επίσης, στόχοι της έρευνάς μου είναι:
• η αποκωδικοποίηση των κοινωνικών αξιών και απόψεων που εγγράφονται στα χιουμοριστικά κείμενα που συνέλεξαν οι μαθητές/τριες
• η καλλιέργεια της κριτικής τους σκέψης σε σχέση με τα κείμενα αυτά.
Τα στάδια που ακολουθήθηκαν ήταν η συγκέντρωση γραπτών και ηλεκτρονικών δεδομένων από τους/τις μαθητές/τριες μέσα από βιβλία, περιοδικά, φυλλάδια και κυρίως ιστοσελίδες. Στη συνέχεια έγινε εντοπισμός των χιουμοριστικών ασυμβατοτήτων και επεξεργασία των λόγων για τους οποίους τα γεγονότα στα οποία αναφέρονται τα κείμενα αναπαρίστανται ως μη αναμενόμενα σε σχέση με συγκεκριμένες προσδοκίες. Ακολούθησε η διερεύνηση των στάσεων και των αξιολογήσεων που γίνονται μέσα από το χιούμορ καθώς και των κοινωνικών συμβάσεων στις οποίες στηρίζονται αυτές οι αξιολογήσεις.
Στη συνέχεια, και αξιοποιώντας το υλικό που έφεραν τα παιδιά στην τάξη, προχώρησα σε προτάσεις σχεδίων διδασκαλίας του χιούμορ με βάση την ανάλυση του φαινομένου οι οποίες στοχεύουν στη διδασκαλία του χιούμορ, στο να αντιληφθούν, δηλαδή, τα παιδιά τι είναι το χιούμορ, πού στηρίζεται και ποιες είναι οι συνέπειές του.
Ετικέτες: Γενική Θεωρία για το Γλωσσικό Χιούμορ, κριτική γλωσσική επίγνωση, κριτικός γραμματισμός, μοντέλο πολυγραμματισμών, χιούμορ
Share in social networks

Αναζητηση

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2021-2022
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Προσφατες Ανακοινωσεις

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023
18/03/2022
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ CIVIS ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ 2022-2023
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ CIVIS ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ 2022-2023
16/03/2022
Κύκλος ανοιχτών σεμιναρίων: Ομιλία Μαρίας Δημητριάδου και Τάσου Σακελλαρόπουλου
Κύκλος ανοιχτών σεμιναρίων: Ομιλία Μαρίας Δημητριάδου και Τάσου Σακελλαρόπουλου
03/03/2022

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2021-2022
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Ετικετες

αναλυτικά προγράμματα γλώσσα εθνικές μειονότητες εθνική ταυτότητα εκπαιδευτική πολιτική θρησκεία μετανάστευση προσχολική εκπαίδευση σχολικά εγχειρίδια τριτοβάθμια φύλο

Επικοινωνια

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κοινό ΠΜΣ "Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα"

Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ:
Μαρία Ντελίκου

Σταδίου 5, Τ.Κ. 105 62, Αθήνα

7ος όροφος, γραφ. 719.

Τηλ: 210-368 9312

E-Mail: pmsteapi@gmail.com


Γραμματεία ΤΕΑΠΗ Ναυαρίνου 13Α, Τ.Κ. 106 80, Ισόγειο.

Τηλ: 210-368 8040

Copyright © 2022 - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Created by Sheismartha Studios