• Ελληνικα
  • English
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

  • Το Πρόγραμμα
    • Στόχοι
    • Ιστορικό
    • Τίτλος Σπουδών
    • Όργανα Διοίκησης
    • Πολιτική ποιότητας
  • Προσωπικό
    • Διδακτικό Προσωπικό
    • Διδάσκοντες/ουσες παλαιότερων ετών
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Σπουδές
    • Δομή του Προγράμματος
    • Διάρθρωση του Προγράμματος Φοίτησης
    • Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
    • Κανονισμός & Υποχρεώσεις Φοίτησης
    • Ακαδημαϊκός Σύμβουλος
    • Σπουδαστήριο
    • Μαθήματα
    • Οδηγός Σπουδών
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
    • Παράρτημα Διπλώματος
    • Διαχείριση Παραπόνων
  • Έρευνα
    • Δεοντολογία Έρευνας
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • CoE Pilot Project: Addressing Violence in schools through EDC/HRE
    • Democratic School Governance for Inclusion: A Whole Community Approach
    • Φυσιογνωμία, εκπαιδευτική & επαγγελματική πορεία αποφοίτων ΠΜΣ
  • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία

Περιβαλλοντική δικαιοσύνη και περιβαλλοντικές ανισότητες – απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική / Διπλωματικές Εργασίες / Περιβαλλοντική δικαιοσύνη και περιβαλλοντικές ανισότητες – απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών

Περιβαλλοντική δικαιοσύνη και περιβαλλοντικές ανισότητες – απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών

15/12/2021Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2021 / Ηλιάνα ΛΑΝΗ

Η περιβαλλοντική δικαιοσύνη και η περιβαλλοντική ανισότητα αποτελούν δύο αλληλένδετα φαινόμενα τα οποία μελετώνται στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Ο σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των στάσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις έννοιες της περιβαλλοντικής δικαιοσύνης και των περιβαλλοντικών ανισοτήτων, καθώς και η διερεύνηση των δράσεων που πραγματοποιούνται μέσω της εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών ανισοτήτων. Στην έρευνα συμμετείχαν 11 εκπαιδευτικοί. Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσα από τη διεξαγωγή ατομικών ημιδομημένων συνεντεύξεων. Οι συνεντεύξεις αναλύθηκαν με τη μέθοδο της θεματικής ανάλυσης. Από την ανάλυση προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί διατηρούν θετικές αντιλήψεις και γνώσεις για την περιβαλλοντική δικαιοσύνη και τις περιβαλλοντικές ανισότητες. Ακόμα, οι εκπαιδευτικοί εμφάνισαν θετικές στάσεις απέναντι στην ένταξη των δύο φαινομένων στο σχολικό περιβάλλον καθώς εκείνες ωφελούν τους μαθητές. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν θετικές αντιλήψεις απέναντι στην εκτέλεση ενεργειών στα πλαίσια της εκπαίδευσης, για τη μείωση των περιβαλλοντικών ανισοτήτων. Από την έρευνα προκύπτει το συμπέρασμα ότι οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται τις δύο έννοιες αλλά χρειάζονται επιμόρφωση για να τις εντάξουν αποτελεσματικά στην περιβαλλοντική εκπαίδευση.

Ετικέτες: αντιλήψεις, δράσεις, περιβαλλοντική ανισότητα, περιβαλλοντική δικαιοσύνη, περιβαλλοντική εκπαίδευση, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, στάσεις
Share in social networks

Αναζητηση

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Προσφατες Ανακοινωσεις

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
04/05/2025
ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ ΣΤΕΦΑΝΗ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ ΣΤΕΦΑΝΗ
26/03/2025
Κύκλος ανοιχτών σεμιναρίων: Ομιλία Βασίλη Σωτηρόπουλου
Κύκλος ανοιχτών σεμιναρίων: Ομιλία Βασίλη Σωτηρόπουλου
20/02/2025

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Ετικετες

Ανθρώπινα Δικαιώματα γλώσσα εθνική ταυτότητα εκπαίδευση εκπαιδευτικοί μετανάστευση πολιτισμικό κεφάλαιο προσχολική εκπαίδευση σχολικά εγχειρίδια τριτοβάθμια φύλο

Επικοινωνια

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΠΜΣ "Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα"

Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ:
Ελένη Σωτηρίου

Μαρασλή 4, Τ.Κ. 106 76, Αθήνα

Ισόγειο

Τηλ: 210-368 9312

E-Mail: pmsteapi@gmail.com


Γραμματεία ΤΕΑΠΗ Μαρασλή 4, Τ.Κ. 106 76, Ισόγειο.

Τηλ: 210-368 9312

Copyright © 2025 - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Created by Sheismartha Studios