• Ελληνικα
  • English
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

  • Το Πρόγραμμα
    • Στόχοι
    • Ιστορικό
    • Τίτλοι Σπουδών
    • Όργανα Διοίκησης
    • Πολιτική ποιότητας
  • Προσωπικό
    • Διδακτικό Προσωπικό
    • Διδάσκοντες/ουσες παλαιότερων ετών
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Σπουδές
    • Δομή του Προγράμματος
    • Διάρθρωση του Προγράμματος Φοίτησης
    • Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
    • Κανονισμός & Υποχρεώσεις Φοίτησης
    • Ακαδημαϊκός Σύμβουλος
    • Σπουδαστήριο
    • Μαθήματα
    • Οδηγός Σπουδών
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2022-2023
    • Παράρτημα Διπλώματος
  • Έρευνα
    • Δεοντολογία Έρευνας
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • CoE Pilot Project: Addressing Violence in schools through EDC/HRE
    • Democratic School Governance for Inclusion: A Whole Community Approach
    • Φυσιογνωμία, εκπαιδευτική & επαγγελματική πορεία αποφοίτων ΠΜΣ
  • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία

Προβληματισμοί και αντιπαραθέσεις σχετικά με τη δημιουργία αιολικών πάρκων στα Άγραφα: Ποιοτική έρευνα

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική / Διπλωματικές Εργασίες / Προβληματισμοί και αντιπαραθέσεις σχετικά με τη δημιουργία αιολικών πάρκων στα Άγραφα: Ποιοτική έρευνα

Προβληματισμοί και αντιπαραθέσεις σχετικά με τη δημιουργία αιολικών πάρκων στα Άγραφα: Ποιοτική έρευνα

15/12/2021Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2021 / Σωτηρία ΤΣΑΝΤΗΛΑ

Η κλιματική αλλαγή είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα του πλανήτη σήμερα. Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας προβάλλονται από πολλούς, κράτη, ενώσεις κρατών και επιστημονικές κοινότητες, ως το φάρμακο για τη θεραπεία του. Παρά την γενικευμένη, όμως, αποδοχή τους, συχνά παρατηρούνται έντονες αντιδράσεις κατά την εγκατάστασή τους. Μια τέτοια περίπτωση αφορά την εγκατάσταση αιολικών πάρκων στα βουνά των Αγράφων.
Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη μελέτη των απόψεων όσων εμπλέκονται στο παραπάνω έργο, είτε η θέση τους είναι θετική απέναντι σ’ αυτό είτε είναι αρνητική, σε συνάφεια πάντα με το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με μεθοδολογικό εργαλείο την ημιδομημένη συνέντευξη. Αυτή χορηγήθηκε σε 10 άτομα κατά την χρονική περίοδο από τον Απρίλιο έως τον Μάιο του 2021.
Κατά την ανάλυση των αποτελεσμάτων φάνηκαν οι ενστάσεις κατοίκων της περιοχής των Αγράφων και φορέων που στέκονται στο πλευρό τους σχετικά με το συγκεκριμένο έργο, καθώς και τα επιχειρήματα όσων υποστηρίζουν ή συμβάλλουν στην πραγματοποίησή του. Για τους πρώτους, αυτό το έργο θα σημάνει την ολοκληρωτική καταστροφή του τόπου, αφού θα έχει τραγικές επιπτώσεις τόσο στο περιβάλλον όσο και στην οικονομία τους, ενώ για τους δεύτερους είναι μια υψηλής σημασίας επένδυση, η οποία και την περιοχή θα ευνοήσει και στο πνεύμα της σύγχρονης οικολογικής νομοθεσίας κινείται.

Ετικέτες: Άγραφα, Αειφόρος Ανάπτυξη, Αιολικά Πάρκα, Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), Ανεμογεννήτριες, Απειλούμενα είδη, Κοινωνικές αντιδράσεις, Περιοχές NATURA2000, Σύνδρομο NIMBY, Τοπικές κοινωνίες
Share in social networks

Αναζητηση

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2022-2023
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Προσφατες Ανακοινωσεις

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024
03/03/2023
7504
08/02/2023
Προκήρυξη υποτροφίας ΠΜΣ 2022-2023
Προκήρυξη υποτροφίας ΠΜΣ 2022-2023
20/01/2023

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2022-2023
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Ετικετες

αναλυτικά προγράμματα γλώσσα εθνικές μειονότητες εθνική ταυτότητα εκπαιδευτική πολιτική θρησκεία μετανάστευση προσχολική εκπαίδευση σχολικά εγχειρίδια τριτοβάθμια φύλο

Επικοινωνια

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κοινό ΠΜΣ "Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα"

Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ:
Μαρία Ντελίκου

Σταδίου 5, Τ.Κ. 105 62, Αθήνα

7ος όροφος, γραφ. 719.

Τηλ: 210-368 9312

E-Mail: pmsteapi@gmail.com


Γραμματεία ΤΕΑΠΗ Ναυαρίνου 13Α, Τ.Κ. 106 80, Ισόγειο.

Τηλ: 210-368 8040

Copyright © 2023 - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Created by Sheismartha Studios