• Ελληνικα
  • English
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα

  • Το Πρόγραμμα
    • Στόχοι
    • Ιστορικό
    • Τίτλος Σπουδών
    • Όργανα Διοίκησης
    • Πολιτική ποιότητας
  • Προσωπικό
    • Διδακτικό Προσωπικό
    • Διδάσκοντες/ουσες παλαιότερων ετών
    • Διοικητικό Προσωπικό
  • Σπουδές
    • Δομή του Προγράμματος
    • Διάρθρωση του Προγράμματος Φοίτησης
    • Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
    • Κανονισμός & Υποχρεώσεις Φοίτησης
    • Ακαδημαϊκός Σύμβουλος
    • Σπουδαστήριο
    • Μαθήματα
    • Οδηγός Σπουδών
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
    • Παράρτημα Διπλώματος
    • Διαχείριση Παραπόνων
  • Έρευνα
    • Δεοντολογία Έρευνας
    • Διπλωματικές Εργασίες
    • CoE Pilot Project: Addressing Violence in schools through EDC/HRE
    • Democratic School Governance for Inclusion: A Whole Community Approach
    • Φυσιογνωμία, εκπαιδευτική & επαγγελματική πορεία αποφοίτων ΠΜΣ
  • Νέα
    • Ανακοινώσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία

Διπλωματικές Εργασίες

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική / Διπλωματικές Εργασίες / Page 12

Η ενότητα βρίσκεται υπό κατασκευή και δεν είναι πλήρης.


Αναζήτηση Διπλωματικών Εργασιών

Η διεθνής διακυβέρνηση της εκπαιδευτικής πολιτικής στη νοηματοδότηση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και της μαθητικής διαρροής. Η επιρροή του ΟΟΣΑ και της ΕΕ

25/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2018 / Παναγιώτης ΠΡΕΒΕΝΤΗΣ

Το πρώτο μέρος αυτής της εργασίας αναπτύσσει το θεωρητικό πλαίσιο που ασχολείται με τις έννοιες της Ποσοτικοποίησης στην Πολιτική, τη Διακυβέρνηση και την Εκπαιδευτική Πολιτική.…

Περισσότερα

Στάση απέναντι στο σχολείο και προσδοκίες των μαθητών του Λυκείου για το επαγγελματικό τους μέλλον.

25/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2018 / Άλκηστις ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΥ

Η εργασία αυτή εξετάζει τις αντιλήψεις των μαθητών/τριων ως προς το εκπαιδευτικό σύστημα καθώς και το πώς διαμορφώνουν τις προσδοκίες τους για το ακαδημαϊκό και…

Περισσότερα

Η αναπαράσταση του παιδιού πρόσφυγα ως φορέα του δικαιώματος στην εκπαίδευση στον ημερήσιο τύπο

25/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2018 / Κωνσταντίνα ΤΣΑΝΤΣΑΡΑΚΗ

Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη της αναπαράστασης των παιδιών προσφύγων ως φορέων του δικαιώματος στην εκπαίδευση στον ημερήσιο τύπο. Συγκεκριμένα, εξετάζονται άρθρα της…

Περισσότερα

Girls’ style and identity constitution within the school system

25/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
/ Λυδία- Ευρώπη ΒΛΑΓΚΑ

In the present research it is analyzed the way girls’ negotiate their style within the school system. Although girls are perceived, in “common sense”, as…

Περισσότερα

Ο διάλογος ως σχέση με τον άλλο: Προβληματισμοί πάνω στην ανάπτυξη κριτικού διαλόγου στο χώρο του ελληνικού δημόσιου υποχρεωτικού σχολείου

25/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2018 / Ελένη ΓΑΒΑΛΑ

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διερεύνηση και παραγωγή προβληματισμών πάνω στην ανάπτυξη διαλογικών σχέσεων στο χώρο του δημόσιου ελληνικού υποχρεωτικού σχολείου σήμερα μέσω της εξέτασης…

Περισσότερα

Η ίδρυση και η δράση της Ελληνικής Ένωσης υπέρ των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη (ΕΕΔΑ), 1956-1967

25/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2018 / Μυρτώ- Αστερία ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

H Ελληνική Ένωση Υπέρ των Δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη (ΕΕΔΑ) υπήρξε η πρώτη ελληνική μη κυβερνητική οργάνωση, η οποία λειτούργησε από το 1956…

Περισσότερα

Επαγγελματικές ταυτότητες των ανδρών νηπιαγωγών : Αρρενωπότητες και στιγματισμός.

22/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2018 / Μαρίνος ΧΟΥΝΤΑΛΑΣ

Στην παρούσα εργασία γίνεται μια απόπειρα να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των ανδρών νηπιαγωγών για την πρόσληψη της έμφυλης ταυτότητας στο νηπιαγωγείο. Η παρουσία τους σε…

Περισσότερα

Ομοφοβία: Η διεκδίκηση της αναγνώρισης και ο στιγματισμός της ομοερωτικής επιθυμίας

22/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2018 / Θεανώ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΙΑΝΟΥ

H παρούσα εργασία αποτελεί μία προσπάθεια διερεύνησης των αιτιών που οδηγούν σε ομοφοβικές συμπεριφορές και στους τρόπους που τα υποκείμενα διαχειρίζονται τη στιγματισμένη τους ταυτότητα.…

Περισσότερα

Η Μαντίλα στη Μουσουλμανική Μειονότητα στη Θράκη: Ανάμεσα στην Επιλογή και την Επιβολή

22/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2018 / Σεριφέ ΣΙΡΑΚ

Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τους λόγους για τους οποίους οι μουσουλμάνες της μειονότητας στη Θράκη φορούν μαντίλα. Μέσα από συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν το 2017…

Περισσότερα

Απόψεις εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης για την εκπαίδευση και την ένταξη των προσφύγων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

22/11/2019Posted by Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ
2018 / Αιμιλία ΝΥΧΑ

Τα τελευταία χρόνια, η μεγάλη εισροή των προσφύγων στην Ευρώπη έφερε τις χώρες υποδοχής μπροστά στην πρόκληση διαχείρισης και κάλυψης των αναγκών των ανθρώπων αυτών.…

Περισσότερα

  • Prev.
  • 1
  • 2
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • …
  • 36
  • 37
  • Next

Αναζητηση

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Προσφατες Ανακοινωσεις

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
04/05/2025
ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ ΣΤΕΦΑΝΗ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ ΣΤΕΦΑΝΗ
26/03/2025
Κύκλος ανοιχτών σεμιναρίων: Ομιλία Βασίλη Σωτηρόπουλου
Κύκλος ανοιχτών σεμιναρίων: Ομιλία Βασίλη Σωτηρόπουλου
20/02/2025

Χρησιμες Σελιδες

  • Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
  • Σπουδαστήριο
  • Οδηγός Σπουδών
  • Μαθήματα
  • Διπλωματικές Εργασίες
  • Επικοινωνία

Ετικετες

Ανθρώπινα Δικαιώματα γλώσσα εθνική ταυτότητα εκπαίδευση εκπαιδευτικοί μετανάστευση πολιτισμικό κεφάλαιο προσχολική εκπαίδευση σχολικά εγχειρίδια τριτοβάθμια φύλο

Επικοινωνια

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΠΜΣ "Εκπαίδευση & Ανθρώπινα Δικαιώματα"

Γραφείο Υποστήριξης ΠΜΣ:
Ελένη Σωτηρίου

Μαρασλή 4, Τ.Κ. 106 76, Αθήνα

Ισόγειο

Τηλ: 210-368 9312

E-Mail: pmsteapi@gmail.com


Γραμματεία ΤΕΑΠΗ Μαρασλή 4, Τ.Κ. 106 76, Ισόγειο.

Τηλ: 210-368 9312

Copyright © 2025 - Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | Created by Sheismartha Studios